Posted: septembrie 21, 2009 in Uncategorized

So…sunt in concediu…finally. Si ce fac eu in concediu? Absofuckinglutly nothing. Nu e tocmai ce mi-am propus de concediu la inceputul anului, dar ma multumesc si cu atata acuma, avand in vedere vara acestui an. Dar altceva ma freaca la cap zilele astea. Un lucru care nu m-a deanjat de ani buni. Publicitatea la TV. Yep…..de cand m-am mutat, am inceput din nou sa consum zilnic televiziune. Si. incetul cu incetul mi-am facut o lista cu lucruri ce ma deranjeaza/enerveaza:

– reclamele de detergenti/balsamuri. Pe langa faptul ca sunt penale/infecte tot timpul, dar fara exceptie apare din neant o punga de 6kg sau o sticla de 2 litri (indiferent daca oamenii sunt pe strada, la coafor, la recital de dans, la inmormantare sau in sala de operatie) si jur pe tot ce e sfant, produsul ala este tratat de parca ar fi leacul pentru cancer.
– reclama pentru Head&Shoulders. Nu cred ca am fi vazut vreodata o reclama atat de idioata. Apara tipa cu un spoiler de masina in fata iubitului. Restul masinii este in lac. Masina apartine, normal, iubitului. Asta intra intr-o criza de nervi (de inteles de altfel) si se retrage in cabina de dus unde is freaca scalpul cu noul H&S menthol. Concluzia lui finala: ce bine ii sta tipei cu parul ud. Concluzia mea: ia-ti frate H&S ca te spala de creier.
– reclamele cu Tuca. Are un entuziasm tipul asta de e de invidiat. Zici ca acum urmeaza sa intre in camerea cu scaunul electric pt un test drive…definitiv.
– posturile Etno, Favorit, Taraf si alte posturi de genul. Nu ma uit la ei, dar imi sunt bagate in pachetul de la cablu si trebuie sa dau bani pt ei. Iar asta chiar ma deranjeaza.
– restul posturilor de muzica. Ca tot isi repeta emisiunile (grila MTV) si piesele difuzate (toti).
– filmele. Nu se mai da nici un film decent. Nici macar pe HBO. (sa nu va aud ca comentati la acest capitol, doar eu am autoritatea sa ma pronunt :P)
– faptul ca nu avem pay-per-view in adevaratul sens al cuvantului. Din 105 sau cate posturi pe care le am, ma uit la vreo 4 cu regularitate. De ce sa platesc pt un post daca ma uit la ea vreo decat vreo 2 ore intr-o luna.

Comentarii
  1. Timea spune:

    Don't forget "minunata" reclama la cosmote pocket minutes….e ceva ce ma face sa arunc tv-ul de la etaj 😀

Lasă un comentariu